<!--:en-->Cool factor buggy<!--:--><!--:it-->Cool factor buggy<!--:-->

Cool factor buggyCool factor buggy

  • Post author:
  • Post category:Allgemein
  • Post comments:5 Comments

Do you remember handsome Findan Cote, with the huge ear piercing? Yesterday he was sipping his beer in Florians Garten. Today he is pushing the Buggy…
Don’t worry, girls: the baby is mine. He just borrowed it for the afternoon to add the ultimate cool factor to his Drykorn look created by Sean.
Times have changed and macho men are totally out these days. Fatherhood has been re-disigned, with a new rock n’ roll attitude. In Berlin, parks, ice-cream parlors, cafés, organic food stores are full of good looking and fashion forward daddies who are proudly sporting their offsprings in the latest Bogaboo stroller edition. Do they enjoy their new role? Of course they do! With all those sexy single mums out there who are crowding the playgrounds, just looking for someone to flirt with in order to kill the time! So what are you waiting for? Go and get a copy of Nick Hornby‘s capital novel “About a boy” ( if you are not a reader, then watch the movie), put on a warm Stone Island jumper and hit the road with a buggy!Senz’altro non avete dimenticato il fascinoso Findan Cote, con i suoi maxi piercing ai lobi delle orecchie. Come è possibile? Solamente ieri sorseggiava in pace la sua birra al Florians Garten e oggi eccolo lì che spinge il passeggino… Ragazze, niente paura: Il bebé è il mio! Lo ha preso in prestito per un pomeriggio per dare il tocco finale al look creato da Sean con i jeans e il maglione di Drykorn. Eh sì! I tempi sono molto cambiati e gli uomini macho sono finalmente passati di moda. La paternità è stata ridisegnata con una nuova vena rock n’ roll. A Berlino, i parchi, le gelaterie, i caffés e i supermercati biologici sono pieni di giovani papà attarenti e ben vestiti che se ne vanno a spasso con la figliolanza nei modelli più esclusivi di Bogaboo, il passeggino con la P maiuscola. Come si sentono nel loro nuovo ruolo? Benone! Tanto più che tutte le mamme single assidue frequentatrici dei giardinetti non cercano altro che qualcuno con cui flirtare per passarsi il tempo. E allora, che cosa aspettate? Procuratevi una copia del mitico romanzo di Nick Hornby‘s capital novel “About a boy” (se non amate leggere, potete guardare il film), infilatevi un maglione di Stone Island e prendete il largo con un bel passeggino!

Leave a Reply